Ведення ФОП від Smart Solutions не укладається тільки в здачі звітів вчасно. Це створення під ключ системи взаємовідносин всередині команди і підтримання офіційної роботи компанії. Виконуємо всі виключно в рамках закону, але з максимальним дотриманням інтересів бізнесу.
Налаштуємо під ключ систему взаємовідносин між ФОП всередині компанії так, щоб мінімізувати ризик визнання їх трудовими.
Проведемо аудит і дамо оцінку існуючих ризиків. Забезпечимо максимально комфортний перехід на наше обслуговування всім членам команди.
Я працюю із компанією Смарт-Солюшнс вже кілька років. Якістю їхніх послуг дуже задоволений, причому в усіх відношеннях - грамотне ведення моїх справ, чудова та швидка комунікація, своєчасне закриття кварталів, а також докладні та зрозумілі консультації, і нотифікації про події та зміни, загалом чудові бухгалтери та менеджмент. Планую і надалі користуватися послугами Смарт-Солюшнс, і, звичайно, рекомендую
Користуюсь послугами із початку цього року. Поки що жодних нарікань взагалі немає. Повідомлення про сплату податків надсилають вчасно. Фідбеки на всі питання було отримано. Можу рекомендувати
Користуюсь послугами Смарт Солюшинс із листопада 2017 року. Поки що тільки чудові враження. Сервіс своєчасний та ненастирливий. Але в потрібні моменти все робиться швидко і чітко. Рекомендую!
Пішов із Глобала, але продовжив користуватися послугами Смарт Солюшнс. Міг би вести свій ФОП і сам (взагалі є економічна вища, досвід у банківській галузі, сертифікат з IFRS та «дорослий» бухоблік мені не китайська грамота), але: по-перше, так спокійніше (типу ще одна пара очей); по-друге, за овертаймами нічого не провтичеш; по-третє, якщо раптом зміниться законодавство, вони спочатку розберуться, що до чого, а мені буде ліньки. Перші кілька місяців був бухгалтер, який все робив в останній момент, і до його листа про сплату ЄСВ у мене вже все було сплачено, бо я прагну покладатися цілком на контору, та й зараз усе завжди перевіряю та перераховую (відповідаю ж «всім своїм» майном» © Але баг вони пофіксували дуже оперативно, навіть без скарги, нова бухгалтер робить все якісно, швидко і з приємною часткою перфекціонізму.Кілька разів консультувався з якихось питань, особливо як пішов — договори, інвойси, кредит та інше — завжди намагалися допомогти, залучити юриста тощо.
Вже рік співпрацюю з компанією в особі Юлі Рижкової, спочатку було багато питань, оскільки раніше всіма питаннями займалися штатні бухгалтери, Юля в найкоротші терміни все пояснила, допомогла і допомагає вирішити питання з банком, навіть коли було термінове питання щодо мого ФОП — проконсультувала без проблем, усім задоволений та раджу.
Запит на ведення ФОП
ПН – ПТ з 8:30 до 19:00
Найціннішим активом будь-якого бізнесу є люди. Їх знання, навички, ефективна діяльність та мотивація – це важливі фактори успіху та розвитку компанії. HR-спеціалісти відіграють одну з ключових ролей в побудові цього процесу. Але якщо бізнес не розуміє, що люди – це ресурс, який приносить гроші, то довести необхідність і важливість HR в компанії буде дуже складно. […]