06.07.2020

Стратегія для швидкого та якісного закриття вакансії

Стратегія — це відповідь на питання «Який алгоритм ви використовуєте для того, щоб максимально якісно побудувати процес закриття конкретної вакансії та знайти відповідного кандидата в найкоротші терміни?». А ще «Як ми плануємо закривати цю вакансію, які інструменти будемо використовувати, по яких етапах будемо проводити кандидата, як будемо тестувати, оптимізувати воронку в процесі підбору і як максимально швидко закрити вакансію?».

Стратегія закриття вакансії

Розглянемо зрозумілий покроковий план закриття вакансії👇🏻

  1. Створити профіль компетенцій. Це характеристики людини: soft skills (особистісні компетенції) і hard skills (професійні компетенції), які критично важливі для найняття.
  2. Визначити джерела пошуку кандидатів. До моменту запуску підбору проводиться мозковий штурм на предмет того, за якими джерелами ми будемо шукати кандидатів, на яких сайтах ми будемо розміщувати вакансії, з яким текстом, чи будемо ми запускати таргетовану рекламу, реферальні програми. Відповідно, ми тут визначаємо джерела, де будемо шукати кандидатів. Робочі сайти, соц.мережі, рекомендації, LinkedIn, форуми, чати і групи в месенджерах? 
    ► Читайте також: Портрет сучасного співробітника. Як залучити та утримати міленіалів
  3. Написати текст вакансії та створити рекламні оголошення. Текст повинен бути креативним, яскравим, він повинен виділятися серед усіх аналогів, що існують. Саме тому перший крок перед написанням тексту вакансії – обов’язково зайти на всі ключові сайти пошуку роботи, ввести запит з аналогічним текстом та подивитися, що пишуть інші компанії. Ваша мета: написати більш креативний текст, більш яскравий, такий текст, який точно залучить цільового кандидата. Якщо ви плануєте запускати якісь рекламні кампанії (таргетовану рекламу, контекстну або розміщуватися в будь-яких інших джерелах), то, відповідно, продумайте рекламні тексти, якими ви будете залучати кандидата.
  4. Знайти додаткові інструменти залучення кандидатів. Зараз тексту вакансії може виявитися недостатньо, вам можуть знадобитися додаткові інструменти.  Наприклад, посилання у вакансії на відео про роботу вашої компанії, відгуки співробітників або відео- та фотозвіти про те, як йде у вас робота, місце розташування вашого офісу, відеоогляд всередині вашого офісу тощо. Це будь-які інструменти, які зведені в одну сторінку, що дозволяють отримати враження про вашу компанію. 
    ► Читайте також: 5 креативних ідей для тімбілдінгу від Smart Solutions
  5. Створити структуру інтерв'ю телефоном. Які питання ми будемо ставити на телефонному інтерв’ю, по яких етапах пройдемося і як ми будемо максимально ефективно тестувати кандидатів телефоном. Створіть питання-відсікачі – це інструмент, який дозволяє відсіювати кандидатів, економити ваш час і час кандидатів. Задайте 2-3 вузькопрофільних питання, щоб зрозуміти, наскільки вам цікаво далі залучатися до історії взаємин з цим кандидатом. Якщо ви правильно підібрали ці питання, то відразу можете зрізати невідповідних кандидатів і оптимізувати процес.
  6. Створити структуру живої співбесіди. Її варто підготувати заздалегідь. Продумайте, за якими етапами пропускати кандидата, яких принципів важливо дотримуватися для того, щоб максимально швидко і продуктивно його протестувати? Як мінімізувати ймовірність того, що візьмемо на роботу людину, яка не відповідає критеріям? 
  7. Розробити тестові та кейсові завдання. Створіть тестові завдання або зімітуйте реальну робочу ситуацію, щоб подивитися, як кандидат буде з нею справлятися. У цій статті описані 3 рольові ігри при найманні менеджера з продажу
    Читайте також: Гайд «65 вопросов на собеседовании с менеджером по продажам»
  8. Проаналізувати акаунти кандидата у соціальних мережах. Це скоріше додатковий і глибший спосіб краще зрозуміти кандидата. Тут ви побачите подробиці його життя, які в деяких випадках можуть не відповідати вашим очікуванням.
  9. Взяти відгуки у попередніх роботодавцівЗаздалегідь продумайте, яким чином ви будете брати фідбек у попередніх роботодавців, з якими працював  кандидат.

Розробка стратегії закриття вакансій займає багато часу, а її ефективність перевіряється тільки на практиці. Довірте підбір персоналу Smart Solutions, щоб не відриватися на рутинні справи в бізнесі. Ми займаємося підбором масового і професійного персоналу понад 10 років в Україні та країнах СНД. Рекрутери Smart Solutions знаходять тих людей, які хочуть працювати у вашій компанії. Натисніть на кнопку, щоб залишити заявку на підбір персоналу 👇🏻

                                             
Смотрите также
\